piątek, 29 listopada 2013

Postcrossing!

Od niedawna bawię się w postcrossing. Jest to nic innego jak korespondowanie przez tradycyjną pocztę poprzez pocztówki. Polega to na tym,że losujesz jakąś osobę ( max.5) i musisz wysłać jej kartkę. Osoby są z różnych narodowości. Jeśli kartka dojdzie do danej osoby, ta zaś odznacza cię i wtedy ktoś losuje i wysyła do ciebie kartkę. Troszkę zagmatwane,ale bardzo fajne. Wysłałam pocztówki do 5 osób w tym Rosjan i Niemców. Z tego wiem, że 3 doszły z pewnością a dwie są w drodze... ( Już 4 tydzień...) Na pocztówkach piszę w języku angielskim i niemieckim, zależy od narodowości odbiorcy.
Polecam i zapraszam - POSTCROSSING
Bardzo fajnie się złożyło,że wczoraj otrzymałam pierwszą pocztówkę z ... Holandii!
Oto zdjęcie!

Jak Wam się to podoba i co o tym sądzicie ?

3 komentarze:

  1. Fajne to, ale jakoś teraz nie chcę mi sie tego robić ;p Może kiedyś :D Moja koleżanka chyba takie coś robi :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetną kartke dostałaś ;) ja w postcrossing się bawię już prawie 2 lata i mam 65 kartek z całego świata :) zawsze z niecierpliwością czekam na listonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydawało mi się, że wiem dużo o kontaktowaniu się, ale o takiej możliwości nie słyszałam. Zaskoczyłaś mnie pozytywnie. Chyba się tym zainteresuję. A na bloga będę wpadać częściej. Pozdrawiam :D

    http://penuriousgimbazianstory.blogspot.com/

    PS. Te rybki są takie kochane :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)