środa, 17 kwietnia 2013

Converse vs Vans

Tak jak już pisałam w tym sezonie modne są trampki ;) 
Wiele osób kupuje conversy i vansy. ;) Sama kupiłam sb podróbkę conversów- american.  Całe półki w sklepach są przepełnione trampkami od wyboru do koloru ;) Chociaż tak naprawdę chciałam butki na koturnie to wybrałam te trampki. 

Wy co wolicie? Ta i ta firma jest super, choć według mnie vansy są bardziej oryginalniejsze. Ich cena to ok. 200 zł. Na allegro jest pełno świetnych ofert ;D 
A z kolei converse są wygodniejsze, tak bynajmniej wynika z internetowych ankiet ;-) 

Oto trampki, które wybrałam dziś xD 
( Podróbki vans i converse są w cenie ok. 40 zł )



A tutaj converse,które przypadły mi do gustu xD

1.
2.
3.4.
 
5.
6. 

A tutaj fajne vansy ;)

7. 

8.
9.  
10.
11. 1

12.
14.
15.

Więc jeszcze raz pytam, co wolicie vans i converse? I Jaki nr podoba Wam się najbardziej? 
Mi chyba 1,3,12 i 13 ;)

4 komentarze:

  1. Świetny blog, ja własnie czekam aż przyjdą moje vaaansy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam właśnie nowe fioletowe vansy i są mega wygodne! <3
    A podobają mi się właśnie miętowe, wysokie converse, jak na zdjęciu <3
    Ale trochę krucho z kasą, więc może kupię zwyczajne trampki.
    W końcu converse to tylko firma :3

    Pozdrawiam,
    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wysokie trampki z Nylon Red, podobne do conversów, też są wygodne i nie potrzebne mi jakieś oryginalne. A Vansy? Dla mnie są lepsze ale nie posiadam, w planach miałam zakupienie ich ale nie wiadomo czy kasy nie wydam na coś innego. ;D
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Converse : http://liday21.blogspot.com/2013/03/new-shoes.html

    A poluję na miętowe. Kiedyś jeszcze kupię sobie : czarne, czerwone,granatowe i białe ;3

    http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)