sobota, 2 marca 2013

Deser.

Hello!
Dziś napiszę Wam o deserach. Są kaloryczne,ale gdy je jemy czujemy się jak w siódmym niebie. Ja kocham najbardziej desery z bitą śmietaną, galaretką,lodami i owocami! Pyszne są również naleśniki, rogaliki czy chrusty. Kocham prawie wszystko co słodkie. I tego w sobie nie lubię,  bo boje  się,że przytyję,będę gruba i będzie wtedy mi źle. Codziennie jedząc,np. kisiel patrzę na listę ze składnikami, liczę kalorię. To jest straszne. Też tak macie? Chciałabym nie przejmować się jedzeniem. Dobrze,że uprawiam sport, gubię zyskane kalorię. Dlatego czasami zbyt długi okres wolnego czasu mnie dobija. Ale co tam, dziś mam dość o kaloriach, teraz jak już obiecałam piszę o deserach. Może jakiś przepis? Czemu nie.


Lody z galaretką i bitą śmietaną - SKŁADNIKI:

  • 1 galaretka wiśniowa
  • 1 1/2 szklanki wrzątku
  • 1 śnieżka w proszku
  • niepełna szklanka mleka
  • gotowe lody np.bakaliowe
  • kilka sztuk wiśni
  • ozdoby do dekoracji (

4 komentarze:

  1. mmm.wyglada pysznie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm <3
    Choć ciągle narzekam na ich kaloryczność, to i tak zjadam wszystkie te pyszności *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pycha ♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlczego nie dodasz posta ze swoimi stylizacjami ? chetnie bym obejzala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)