czwartek, 11 października 2012

Jesienne zapachy

Jesienne zapachy-czyli tajemnicze perfum...;*

Macie jakieś nowe perfum? Takie na jesień? Jesienne... Ja właśnie wczoraj byłam w Rossmannie i kupiłam taki fioletowy perfum z adidas :) Jest słodki i nadaje się na chłodniejsze,moje sportowe dni. :D Wcześniej używałam mgiełki z króliczków Play Boya  :) On też był uroczy,ale muszę Wam powiedzieć,że on wcale długo nie trzymał ;/ I to była jego wada ...
A wracając do tego perfum z adidasa to podoba mi się,trzyma dłużej i jest tańszy :) Ten kosztował ok. 25zł a tamten z króliczków ok. 32zł :P Nie są drogie ,ale fajne.

  Ten co kupiłam


Teraz coś o moim dniu na wycieczce

W mojej miejscowości nie ma Rossmanna jest tylko Astor,byłam na wycieczce w centrum  handlowym i w kinie na filmie " Jesteś Bogiem"

Szczerze?

Wady wycieczki:
  • film nie był wcale taki super
  • nie miałam dużo pieniędzy
  • mało czasu na shoping
  • Po wycieczce bóle brzucha(obawiam się,że to po jedzeniu w KFC ) ;/
 Zalety wycieczki:
  • Wesoła atmosfera
  • brak lekcji
  • nowe sklepy,niż u nas...
  • Objadanie się słodyczami i fast foodami :D

Co kupiłam?
Kupiłam szampon do moich włosów,bo ciągle mi wypadają od jakiegoś czasu ;/ I szukałam specjalnego (może później dam recenzję)
  Kupiłam też 12 kumek do włosów(4zł)
I perfum,o którym pisałam

3 komentarze:

  1. Ja pierdole, perfumy, nie perfum! Beznadziejna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te ferfumy a zwlaszcza ta:D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś te perfumy, super są. ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)