piątek, 14 września 2012

Volleymania!

Volleyball!

Lubicie siatkę? Ja chodzę do szkoły sportowej na tym profilu ,jest bardzo fajnie,kocham ten sport i bardzo cieszyłam się z mistrzostw świata :D Teraz moja drużyna i ja bd na lidze wojewódzkiej,będzie super! A Wy ? Lubicie ten sport? Może jakiś inny Wam przypadłby do gustu?

Recenzja wg. mnie:

Jest to najlepszy sport :D Najlepsza piłka to: Mikasa :) Bardzo fajnie się zagrywa i w ogóle jest fajna :)
 Najtrudniejsza rzecz: 
-pady,
-dobra,celna zagrywka,
-przyjęcie,

A rzeczy łatwych nie ma ,no ,bo wszystko w zasadzie jest trudne,np. blok czy atak :)
Ulubiona pozycja: Wystawa :D



       

2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)