poniedziałek, 10 września 2012

HAY,botki♥

Hej!
Nie wrzucę wam jeszcze moich prezentów,bo bluzkę mam  na sobie i nie dodam foty,dodam potem. No i tak jak mówiłam nie mogę często pisać,no wiecie,tyle sprawdzianów... A dziś postanowiłam zjeść pizze Capri-była pyszna,zapłaciłam 18,50 zł za dużą z dostawą! ;)



A tak w ogóle to chciałam napisać o botkach. Byłam nie dawno na mieście i widziałam jej w "moim" obuwniczym całą masę,na koturnie,płaskie i na obcasie! Jejku! Jak mi się te wszystkie pdobały! A najładniejsze widziałam w katalogu Daichmanna  takie na kotunie w panterkę!
Musze je mieć! Cena koło 100zł!

Tutaj kilka fotek,moim zdaniem czarne pasują do wszystkiego,a jeśli ktoś chce kolorowe,to musi je fajnie dobrać ;D
             

Podobają Wam się? Na zdjęciach jeszcze nie ma takich ładnych jak widziałam w sklepie,ale potem zrobię EDIT i wkleję katalog z deichmanna :)

Miłego dnia życzę!

1 komentarz:

  1. Ja właśnie poszukuję jakichś botków na jesień, ale nie wiem czy coś dla siebie znajdę-jestem mega wymagająca jeśli chodzi o buty;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)