wtorek, 21 sierpnia 2012

Szkoła/Koniec wakacji.

Już nie długo szkoła a wiąże się z tym... koniec wakacji ..;/

Ja to jeszcze nie mam nic kupione... xD Może tam 4 książki po kuzynie ;) A przybory? Nie .
Zastanawiam się jak to jest w  2gimnazjum....
W 1 miałam pasek,ale nie wiem czy w 2 bd tak łatwo...

Pewnie nie wiecie,ale chodzę do szkoły sportowej na siatkę. No nic... W-f wcale nie jest tak dużo ;) Jest fajnie. Ale denerwuje mnie to ciągłe wstawanie rano... Dobrze,że chociaż mama mnie rano odwozi.
Ale teraz z powrotem  będę musiała chodzić na pieszo( ok. 1,5 km) Nie jest tak wiele. Ale jestem leniwa. No,cóż....2 gimnazjum to nie przelewki. Trzeba bd się uczyć ;/ I na pewno nie liczcie na codzienne pisanie postów. Bo czasami dodatkowe lekcje do 18.00 i potem odrobić je to mnie przytłacza + obowiązki. Dlatego na pewno nie będę pisała codziennie. Może co drugi,może trzeci dzień.A przecież pogoda w roku szkolnym też nie jest za fajna(jak chyba cały rok) I mam do was prośbę,zaprosicie znajomych do obserwowania? Wtedy nie bd miała tyle czasu... A chcę jak najszybciej 100 obserwatorów,żeby chociaż to rozdanie było zrobione do Świąt Bożego Narodzenia. Pomożecie? Nagrody będą jakaś biżuteria,kosmetyki ... nie wiem coś wymyślę,ale będą fajne. 

A Wy? Lubicie szkołę? Do której klasy teraz pójdziecie? Też nie macie w czasie roku szkolnego na nic czasu? Chodzicie na dodatkowe? ( ja na prawie wszystkie i jeszcze zajęcia plastyczne w domu kultury)

Odp w komentarzach.



Zalety szkoły:
-wykształcenie
-przyjaciele

Wady szkoły:
-stawanie rano,
-długie godziny zajęć,


Macie już wszystko kupione?

  






Wasza Ania xD


3 komentarze:

  1. Ja to nawet lubię szkołe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mowiac to w 2 gimnazjum nie ma az tyle nauki dopiero w 3 wtedy jest koszmar przygotowanie do testow i wgl:) do szkoly to ja mam praktycznie wszystko tylko 2 ksiazki brakuje no i jeszcze piornik ale zadnego fajniego nie mge znalezc:( teraz ide do 1 klasy technikum, jakos tak dziwnie sie czuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ;) zapraszam do mnie www.helo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)