środa, 22 sierpnia 2012

Kilka zestawów od Ani xD

Sierpień 2012
Ze względu na to,że mamy już końcówkę sierpnia postanowiłam wziąć z neta kilka Trendów siernia2012 

Zacznijmy od tunik i bluzek:

 

                                                                                             
Teraz kilka spodni,leginsów,szortów
 
 
Buty:





Sukienki i spódnice


Jak kto woli
modny top lub zwykły na ramiączka bez napisów
kolorowe spodnie-rurki
Krótkie szorty z kolorem i kilkoma guzikami lub zwykłe dżinsowe
trampki czarne/w kwiaty lub baleriny 
sukienka/spódnica w kwiaty/zwykła klasyczna lub z dżinsu.

Widzicie? To co podkreśliłam jest zawsze modne/bd o tym w następnym poście ;) Zapraszam do czekania na niego na jutro a dziś skomentujcie ten. Co o tym sądzicie? ;)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tegoroczną modę! Wpadła mi w oko. xd
    Zapraszam również do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do wpadania częściej ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna poluję na te rurki z flagą USA. Wie ktoś może gdzie je kupić?
    http://lulu-handmade99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łeee, myślałam, że coś ciekawszego się trafi. Ysz, te blogi takie identyczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. W ogóle fajne te ubranka. Te kolorowe spodenki:D

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spodnie z flagą USA. Mam nadzieję, ze kiedyś w takie zainwestuję :D
    http://mylife-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i obserwacje.
Pamiętajcie, że każdy komentarz jest motywacją do działania. <3
I nie zapomnijcie zostawić linka do Waszego bloga, z pewnością tam zajrzę. ;)